مراقبت از مو

آشنایی با بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی

آشنایی با بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی

این روزها ریزش مو به ویژه در آقایان به یک مشکل اساسی تبدیل شده است، به همین دلیل عده زیادی در پی یافتن بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی یا خارجی هستند. واقعاً انتخاب یک نوع شامپوی ضد ریزش مناسب از بین صد ها نوع برند خارجی و داخلی بسیار سخت و گیج‌کننده شده است. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی چندین مارک از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو برای آقایان و بانوان بپردازیم.

ریزش مو ممکن است به دلایل مختلف مثل تاثیرات بارداری، کمبود پروتئین و ویتامین‌ ها در رژیم غذایی، تغییرات هورمونی، کم‌ خونی ناشی از فقر آهن، اختلالات تیروئید، کاهش وزن شدید و… بروز کند. این اختلال را نمی‌ توان یک مشکل چندان بزرگ تلقی کرد، مشکلی که نتوان آن را درمان کرد.

 اما لازم است بدانید، اگر ریزش مو دارید به هیچ عنوان نباید آن را نادیده بگیرید. در واقع باید سعی کنید میزان آن را کاهش دهید. یکی از بهترین راه‌ ها این است که مراقبت از موها را با خرید یک شامپوی ضد ریزش مناسب شروع کنید، زیرا محصولات مراقبتی که روی پوست سر و موهایتان قرار می‌گیرند تأثیر فوری خواهند داشت و آنها می ‌توانند بهبود ریزش مو را تسریع کنند.

در این مقاله چند مورد از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو را معرفی می‌‎کنیم که همه در کشور خودمان تولید می ‌شوند. اینگونه می‌ توانید شامپوی مناسب خود را آسانتر و با شناخت کامل تری بیابید.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

به عنوان معرفی بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی می ‌توان از شامپو فولیکا نام برد. این محصول به منظور جلوگیری از ریزش موهای آسیب دیده و نازک ساخته شده است. شامپوی ضد ریزش فولیکا برای بانوان و آقایان مناسب است. این محصول یکی از محصولات مقوی مو است که ویتامین‌ هایی چون ویتامین B6 و B7 را در خود دارد.

عملکرد این شامپو به این شکل است که جریان خون‌ در پوست سر را به حرکت در می‌آورد و منجر به افزایش استحکام ریشه موها می‌شود. در ضمن شامپوی فولیکا حاوی عصاره آرنیکاست که در کنار ویتامین‌های مذکور به ترکیبی فوق‌العاده اثربخش برای استحکام و تقویت موها تبدیل می ‌شود.

شامپو ضد ریزش موی ایروکس nettle extract

ایروکس از محبوب ‌ترین و بهترین برند های آرایشی بهداشتی ایران محسوب می‌ شود. شامپو ضد ریزش ایروکس همانند دیگر محصولات این کمپانی از کیفیت و میزان اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. آنچه این محصول را متمایز ساخته است، این است که از عصاره طبیعی گیاهان دارویی با خواص درمانی بی شمار در ساختارش استفاده می ‌شود. موهای آسیب دیده از طریق خواص این گیاهان می‌توانند به خوبی تغذیه شوند و خود را احیا کنند.

اگر به دنبال بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی هستید، شامپو ایروکس را انتخاب کنید. این محصول مناسب برای آقایان و بانوان است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. از ویتامین‌های مختلفی در ترکیب آن استفاده شده که به افزایش استحکام موها کمک می‌کند.

شامپو ضد ریزش موهای چرب استم سل

اگر موهای چرب دارید و نمی ‌توانید جلوی ریزش آن ها را بگیرید، شامپوی ضد ریزش موهای چرب استم سل را به کمک خود بیاورید. این محصول بدون پاربن و سولفات است، بنابراین هیچ خطری سلامت موهای شما را تهدید نخواهد کرد. کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، از عملکرد فوق‌العاده عالی آن بسیار رضایت داشته‌اند و گفته‌اند که ریزش موی آنها پس از مدتی استفاده به کلی متوقف شده است.  

شامپو ضد ریزش استم سل برای هر گونه ریزش از جمله ریزش موهای چرب و ریزش‌های فصلی مناسب است و محدودیت جنسیتی هم ندارد. این محصول حاوی ویتامین B5 است، بنابراین در تقویت موها بسیار اثر بخش است. برای متعادل کردن چربی پوست سر و موی خود باید شامپو های معمولی را کنار بگذارید و از یک شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده کنید تا موها بیشتر از این آسیب نبینند. ما به شما شامپوی ایرانی ضد ریزش استم سال را توصیه می‌ کنیم.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره

شامپو ضد ریزش سینره، بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی دیگر است که این روزها طرفدارن بسیاری هم برای خود پیدا کرده که مطمئننا شما هم بعد از چند بار استفاده، طرفدار بعدی آن خواهید شد. این محصول برای انواع موها مناسب است و محدودیت جنسی هم ندارد یعنی همه افراد اعم از زن و مرد با هر نوع مو و جنسیتی می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند. 

این شامپو دارای ویتامین ‌هایی چون ویتامین B5، F وE  است. همچنین از عصاره نوعی نخل بومی، روی و مقداری ویتامین B6 هم در ترکیبات آن استفاده شده است که با قرار گرفتن روی پوست سر و مو، ریشه مو را قوی کرده و از ریزش آن جلوگیری به عمل می‌ آورد. لازم به ذکر است که این شامپو در متعادل کردن چربی مو هم موثر است.

شامپو ضد ریزش مو نئودرم مدل Nutrisol

ممکن است این شامپو، شاپوی مناسب شما باشد. این محصول کاملاً خاص است که از ترکیب کافئین برخوردار است. کافئین تارهای نازک مو را ضخیم‌ تر و رشد آنها را تسریع می ‌بخشد. خبر خوب دیگر در مورد شامپو ضد ریزش نئودرم این است که خاصیت نرم‌ کنندگی دارد یعنی با آن می ‌توان به نوعی موهایی درخشان، نرم و براق تحویل گرفت.

به عنوان بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی می ‌توانید این محصول را خریداری کنید. این محصول محدود به نوع خاصی نمی ‌شود. برای تمامی مو ها و همچنین آقایان و خانم‌ ها قابل استفاده است.

شامپو ضد ریزش سریتا مدل Caffeine

برند سریتا تقریباً برای همه نام آشناست. از میان تمام محصولات آرایشی-بهداشتی سریتا، شامپوهای ضد ریزش مو بسیار محبوب و پر مصرف هستند چرا که عملکرد خود را در متوقف کردن ریزش مو ثابت کرده است. این شامپو محدودیت جنسی ندارد. قیمت بسیار مناسبی هم دارد. سریتا می ‌تواند در کمترین زمان ریشه موهای آسیب دیده را تقویت کند و از ریزش آنها جلوگیری کند.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش دئودراگ

شامپو دئودراگ یکی دیگر از بهترین شامپوهای ضد ریزش ایرانی، موفق و فوق‌العاده با کیفیت است. این محصول داخلی و با کیفیت با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ساخته شده است و ترکیبات بسیار قوی برای مقابله با ریزش مو دارد. از جمله ترکیبات آن ماینوکسیدیل، کافئین، بیوتین، گلیسیرین، روغن نخل یک نخل بومی و…  است. این ترکیبات منجر به افزایش خونرسانی به پوست سر، ترمیم ساقه‌های آسیب دیده، کنترل چربی مو ، تقویت مو و در نهایت توقف ریزش مو می‌ شوند.

شامپو ضد ریزش سان سیلک

یکی دیگر از بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی، سان سیلک است. این شامپو به منظور بهبود و تقویت موهای ضعیف و مستعد ریزش طراحی شده است. اگر موهایی شکننده و ضعیف دارید یکی از شامپوهای ضد ریزش سان سیلک را خریداری کنید و مداوم از آن استفاده کنید تا زمانی که بهبودی حاصل می‌ شود. اما به شرطی که بقیه شامپوها را کنار بگذارید و دست از آسیب زدن به موهای خود بردارید.

کلام آخر و انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی

 بیشتر کسانی که از ریزش مو رنج می ‌برند به اشتباه فکر می ‌کنند که با خرید یک شامپوی ضد ریزش خارجی می ‌توانند مشکل خود را به کلی بر برطرف کنند. اما این باور اشتباه است.

 همانطور که در ابتدا هم گفته شد، این روزها بازار شامپوهای مراقبت از مو بسیار گسترده شده است و شما به راحتی نمی‌ توانید شامپوی معتبر و مناسب خود را پیدا کنید. در چنین مواقعی بهتر است کمی در انتخابتان حوصله به خرج دهید.

شما می ‌توانید از میان شامپوهای ضد ریزش ایرانی هم محصول دلخواه خود را بیابید، فقط کافیست یکبار از این محصولات استفاده کنید تا اسیر تبلیغات بیهوده و پوچ برند های گوناگون نشوید. از محصولاتی که در همین مقاله معرفی شده است، دست به انتخاب بزنید و بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی را برای مقابله جدی با ریزش موی خود انتخاب کنید.

آنلاین دارو

author-avatar

درباره الناز فتحی

وقتی نوشتن را آغاز می‌کنم، نه می‌دانم به کجا خواهم رفت و نه می‌دانم در مسیر چه چیزهایی کشف خواهم کرد. پژوهش، نمای بیرونی فکرکردن است و سفر میان دریچه های کشف نشده "من میان این دریچه ها سفر می کنم"

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید